It's time... Depp-mode, begone!

Idaaaag har hittills varit fucking braaaa. Jag knarkar Katy Perrys nya album, "Teenage Dream". Jag tycker typ bara sju-åtta låtar är bra men lyssnar på hela iaf.. Palla byta, haha. Favoriterna är Teenage Dream och Firework, den senare är en typisk självförtroendelåt för mig, så jag lägger upp den i slutet av inlägget. Om jag kan det.. Har faktiskt aldrig gjort det, haha! Hatar bara att spotify censurerar shit, så i en låt låter hon förkyld när hon ska sjunga "fucking" nånting och det blir "ffnffna".. Prosit!

Imorse vaknade jag med lite hosta, och jag är övertygad om att jag klarade mig hela förra veckan utan att bli förkyld för att jag knarkade C-vitaminstillskott. Köpte sånt idag igen. Awesooome! Begone, begone hosta... Jag hatar hosta! Men nu jävlar skare bli grönt te med honung. Sånt är naaajs..

Efter att ha hostat lite och slängt i mig lite nudlar imorse så gick jag och mötte Fiio, så gick vi på loppis! Blev helt extatisk och kom hem med en Dior-necessär (för 25 spänn), 5 serietidningar (jag var väärsta serietidnings-nörden när jag var liten, sluta döm mig! De kostade liksom 2 spänn styck.. Plus att det är nice att ha på toan!) och ett par örhängen till syrran som jag hoppas hon kommer tycka om, hon är ju lite galen i St Patrick's day. Fråga mig inte varför. :) Så idag är jag nööjd! Det är där man ska shoppa alltså! Synd att jag är lite fattig, hittade en rosa matta jag vill ha i badrummet och ett vitrinskåp till vardagsrummet, skåpet blev jag fullständigt jättekär i! Det var i mörkt trä och jäättefint, skulle passa perfekt hos oss.. Typiskt bara att det kostade 1,200! Fuck i helvete liksom. Om Bobo får en bra lön och det finns kvar den 25'e kaanske vi kan köpa den då.. Fast det tror jag inte. :( Fan! Men vadå, är man expert på fönstershoppa så är man, bara att drömma på och sen glömma. ;)

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0