Ikea.. Yaaahh..

Jag hatar ikea. Jag haaaatar ikea!! Det är alltid fett med folk och det är fullt med saker, svårt att välja och svårt att hitta.. Aarrgh, jag blir tokig! Blir alltid stressad, alltid såhär "behöver jag det här? Vad behöver jag? Ska vi plocka på oss allt det här?" ÅNGEST!

Ännu värre när man är med Fiio och mamma alltså! Fiio har typ sitt andra hem på ikea, så hon försvinner helt plötsligt, så hittar man henne vid något där hon står och ba "oooh! :3" och drömmer sig helt bort.. Mamma är snäll, JÄTTEsnäll och betalar och hjälper mig, men samtidigt så säger hon hela tiden "vad behöver du, vad behöver du?" så får man lite ångest för jag är faktiskt inte den enda som bor här, och egentligen, fett onödigt att köpa massor till en lägenhet som inte är våran och ingenting matchar här ändå.. Men så säger man att ja, det skulle väl vara trevligt med lite såhär, men jag behöver det kanske inte... Redan när man nämnt någon sak är mamma borta, så står hon där och pillar på just en sån sak och ba "den här är väl bra?! Vad vill du ha för färg?! OKEJ då taaaar vi den!". AARRHH. Så får man inte röka på flera timmar också, det går extra bra ihop när man är trött, då vill man plötsligt bara dö! :D
Så kommer man hem till någon med jätterolig humor som säger "ska vi betta om hur lång tid det tar innan den möglar?!" om min nya badrumsmatta som jag är mest nöjd över, men lite väl stor och inte en riktig badrumsmatta, så den tål väl vatten men kanske inte lika bra. Fuck it! Den är fin och jag ville ha den. Men skitsamma om jag har stressat och angstat, du har ju jobbat, det är alltid värre.. BLÄ. Jag ska spela sims och döda gubbar där. <3

(Fan, hade jag istället skrivit om att jag älskar Ikea och skippat det där med bitterfitta till pojkvän hade det kunnat vara Sol som skrivit det här. Ikea, pojkvän och sims. WOOT. Fast nu är det ju visserligen man, men ändå! Vi kanske är lite lika ändå?)
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Haha I see what you mean!! :P

2010-09-25 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0