Idag mår inte Kickan bra. :(

Är jättehostig och höll på att spy imorse, så det har blivit en dag vid datorn.. Och nu är det inte slemhosta längre, det är rethosta! Yaaaay...

Men imorgon ska jag fan släpa mig till skolan, jag måste måste måste sätta igång nu! Det är nu eller aldrig liksom, gogo! :) På onsdag ska jag fota Fiio och Frida, vi ska gå lös på studion och riva hela skiteeeen!... Bildligt uttryck.. Inte bokstavligt.. Bara så ni vet, så att ingen läser det här och känner för att tippa en lärare. ;)

Idag träffade jag sis igen i alla fall, trots hostan! Hon blev jätteglad för hennes örhängen som jag hade köpt, så jag blev glad, för jag tänkte verkligen på henne direkt när jag såg dem. :) För övrigt var de som bor här (PÅ LÖRDAG ÄR DE BORTA!) fett otrevliga, hälsade inte och skrek om att de skulle sälja hunden eftersom de ska ut på gatan och skit.. Sen kommer hon ut och sparkar på hunden och skit precis framför Cissi, WAY TO GO, bra första intryck tjejen!

Lite mer måste jag klaga också.. Jag hatar oväntade vändningar.. Jag pratade med Fiio om det häromdagen, och insåg det själv.. Ni vet det där man aldrig tror kommer hända, och när det väl händer (nu vet jag ju inte om det är så, men ändå) så vill man inte inse det? Och när man väl gör det känns det som ett jävla slag i ansiktet. Jag är lite katt, jag diggar inte överraskningar, inte när de rubbar min världsbild eller någon annan större del av mitt liv. Men shit the same vafan, det löööser sig!

Puss på er! Nu ska jag hinka cocillana och sleepa gott va. Puss puss puss!... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0