Crazy cat lady...

Jag har blivit helt såld på små kitties. Jag vill haaa en liten kattunge! Allra helst vill jag ha en från http://akutgruppen.com, men de kostar jättemycket, dock så är de ju kastrerade, vaccinerade och avmaskade. Men så kan man också hitta kattungar på blocket som är vaccinerade och avmaskade för typ 100 spänn.. De är jättefina! Vill ha en kattunge, hona som är innekatt och van vid andra katter så hon kan gå bra ihop med Smulan. Varför det är viktigt att det är just en kattunge är för att jag vill vänja den vid att bli buren i famn och i bur på en gång så slipper man det problemet senare och så kan man även koppelvänja den. :D Och så vill jag såklart att Smulan ska se efter henne som sin lilla bebis. <3

Kolla här bara! Är de inte oemotståndliga?



Mmm vill ha! Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0