What?...

Det funkade nyss inte att gå in på min blogg? Inte att logga in utan att skriva in adressen, samma sak med Sols blogg, men alla andras på blogg.se funkar fint? Wtf!!

Ja, jag kom in i allafall så det ska jag väl vara glad för. Bara en sak vill jag få sagt, iXumba äger the real thing - Zumba.
Jag prövade Zumban på tyresögym gratis tack vare deras annonser i tidningen, Fiio var med mig! Jag hade varit där i fem minuter när det började klia i bröstkorgen och jag och Fiio kastade gnälliga blickar på varandra. Jag fick ångest och ville bara gå hem. Ledaren gick runt och bedömde hur bra vi följde honom, hur bra vi var på att hänga med, och jag och Fiio var sjukt dåliga. Ledaren påpekar det för hela salen, högt i sin jävla påklistrade mick, och jag och Fiio får stå ut med att flera människor vänder sina huvuden bara för att kasta oss en föraktsfull blick eller bara se hur jävla dåliga vi egentligen var... Det var inte kul. Någonstans.
Jag körde däremot på igen i torsdags med iXumba, en skittrevlig tjej som leder den, som ständigt påminner oss om att vi ska ha kul, inte lära oss dansa. Vi ska göra "hennes" danssteg till våra egna, lägga till våran egna stil i det hela. Och efter det passet kände jag för första gången att jag längtade tills helgen var över så det kunde bli söndag, då nästa pass är. :D

Nu får vi se om bloggen funkar när jag uppdaterat!
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0