Rah-rah oma-maaa...

Lady Gaga är lite weird egentligen. Vem börjar en låt så?...

Men skitsamma, är lite trött så jag tänker lite random, hoho. Idag har varit en händelsefull dag! Jag vaknade av Fiiolins ljuva stämma när hon ringde och väckte mig runt elva.. Väldigt trevligt. Kom direkt ur en dröm och var totalt förvirrad. Men jag vaknade litegrann iaf och knallade upp och sminkade mig och shiet, det här är ju min lediga daaaag! Så jag sminkade mig och gjorde mig fin för en gångs skull. Lite tråkigt att jag inte orkar sminka mig till skolan, jag är pritty när jag lagt lite effort i det, tycker jag iaf.. Men det kanske är just för att jag faktiskt kämpat litegrann, om jag känner mig fulare efteråt så var det ju helt i onödan. Faktiskt!
Ja, i alla fall, vi åkte in till stan och vandrade runt till olika Myrornas i jakt efter en klänning till henne. Jag hittade en klänning, hoho! Men tyvärr inte Fiio. Och vi gick in i värsta second hand-butiken på Hornsgatan, BARA päls i princip, och läder och skinn och aaargh! Jag vet inte hur jag ska känna om äkta päls alltså. Jag gillar det på ett sätt, det är så fluffigt, lent och mjukt, men sen får jag dåligt samvete för det har suttit på en fluffigt lent och mysigt DJUR! Ett livs levande! Dock så känner jag inte så om kött.. Men jag är fast inbiten (torrt skämt.. Haha) köttätare. Det går inte att ändra tankebanor för mig.. ^^
Så! Efter staden (några timmar senare..) så åkte vi till Tess och firade lilla Casper som fyllde ett år idag! Det var jättemysigt, Fiio bjöd på lite thaiwok med kyckling och ris (färdiglagad dock, från typ Findus, men ooooh så god!) och sen fixade vi ihop en blåbärs- och hallonpaj. Skitgott! Så jag var ganska nöjd och belåten när jag kom hem, trött också måste jag tillägga, när Roy sitter vid min dator. Halleluja.
Bara för att man fått låna min dator ett par gånger tidigare så betyder det inte att min bebis är ett jävla öppet hus liksom! Bobo vet att min dator är min bebis, varför beter han sig som om jag alltid ska vara så jävla okej med att alla sliter på allt som är mitt men mina vänner (eller knappt ens jag?) får inte peta på nååågot som är hans?
Ibland håller jag på att hoppa ur brallorna av irritation av att bo här, men hey, it beats livin' with mom.. Jag älskar henne och yada yada, men umgås vi en längre tid sliter vi nästan ögonen ur varandra. Håhåjaja.

Dags att slipa va! (Hoppas ni fattar ett till torrt skämt, mina vänner)
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej kicki.. ville bara säga tack för att du står upp för mig.. de betyder oerhört mycke för mig... kram <3

2010-10-28 @ 13:00:34
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0