Imorgon, äntligen...

TGIF imorgon alltså! Imorgon är det äntligen fredag och SLUTET PÅ PROJEKTVECKAN! Wohooo! Ska bli skönt att slippa det, det har gått helt okej men vissa har väl varit mer eller mindre engagerade, jag har varit sjukt omotiverad iaf.

På lördag är det party party för Sol också! Sötnosen fyllde ju år i tisdags så på lördag smäller det, då ska jag festa rejält för det var ett tag sen nu :)

Men mer hinner jag inte skriva! Nu ska jag byta om och sen fylla på vattnet i flaskorna för att sen dra på iXumbaaaa! See ya. ^^
Puss på er! <3

PS. Jag är fullständigt död i benen efter boxningen i tisdags så jag går som om jag blivit rövkörd. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0