Idag <3

Imorse blev det inte alls bittert, snarare tvärtom. Vi båda sov gott och nästan hela natten, jag vaknade dock när hans larm började gå, av ren vana tänkte jag slå på honom lite för att få honom att vakna och stänga av skiten, när jag insåg att jag var ensam sträckte jag på mig allt var jag kunde åt aaaalla håll och somnde om tills han kom och sa hejdå. Han sa iaf imorse "nästa gång kan du väl peta på mig så jag vet att jag kan bre ut mig? :D", vilket han brukar göra rent automatiskt, haha. :P

Idag träffade jag i alla fall Krullibull igen, yaay <3 Har saknat honom, han är som en storebror närmre min ålder, någon jag inte bara kan skojabråka med och festa med men också snacka djupa grejer med. Vi hängde lite i centrum, jag köpte gifflar som vi kunde kalasa lite på, hoho! Frukost ftw ;) Sen gick vi vidare till Robin E och hängde där och snackade om 2 girls 1 cup som Robin hade sett för första gången för någon dag sen. Inte naaajs, haha, såg videon på fb och Robin hade varit full som fan och bara suttit och skrattat och käkat chips medan Frida höll på att spy flera gånger om.. Vi gick sen och mötte upp min fina dam Fiiolin. <3
Träffade Alex och Frida en snabbis sen tog jag bussen till centrum igen för att dansa iXumba, idag har mina lårmuskler sagt upp sig, de vill inte vara med längre! Och luften var sjukt dålig, men det känns nästan bättre i kroppen när den måste anstränga sig och blir ännu varmare pga dålig ventilation, då känns det som om man pushar mer, haha. Och när jag kom hem tog jag världens största portion köttfärs och makaroner och jag är fortfarande lite sugen på mer konstigt nog.. Är väl så när man tränar på hyfsat tom mage. Kurrikurr..
Nu ska jag i alla fall ta en dusch och sen vet jag inte om jag ska spela eller plugga, jag tror jag latar mig och tar och spelar lite sims, woho! It's been a while liksom :)

Imorgon börjar projektveckan, wohooo!.. Och på tisdag ska jag testa boxning på brännpunkten, så då jävlar ska jag pusha kroppen till min maximala gräns! Känner mig lite träningsmanisk just nu faktiskt, haha, vill testa allt! Men det kanske beror på att jag redan märkt av förändringen i och på kroppen av iXumban. ;)
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0