Äntligen!

Nya skooor! Ny jaaackaaa, nya sköna pantiiiieeeesssss! Panties är som strumpor för mig, de försvinner alltid i tvätten alltså...
Jag tänkte faktiskt vara lite typisk "bloggare" idag och lägga ut bild på mina nya inköp. Dock orkar jag självklart inte fota själv... Internet is my friend.



Mina nya randomskor. Det blir de här jag tar till skolan och centrum och lallar runt med..


Mina "finisar". Blir det fest eller jag helt enkelt känner för att vara lite finare blir det dessa. ^^


Och sen är ju skopunkten bra och ger bort det tredje billigaste paret, så jag plockade åt mig några såna här fula.. Jag kallar dem mina "livs-skor", det är alltså dessa jag kommer att gå till livs i med mera. ;) Såna där dagar när man bara inte riktigt vill gå ut eller klä på sig och bara drar på sig något.

Min fina jacka som jag är jättenöjd över. <3

Och så är det mina panties. Dessa liknar mina nya, mina är roooosa. Funderar på att köpa hem det här fempacket från HM.se eftersom de bara kostar 80 spänn... Den här modellen is my favoriiites när det kommer till panties, så sjukt skönt med en bred spetskant :)


ME HAPPY MED DAGEN IAF. <3 Natha och jag hade sjukt roligt och hängde på skopunkten i typ en och en halvtimma och sprang runt som mongon (tack vare snörena som höll ihop skorna vi nyss prövat) i hela butiken för att hitta mer skor och skapade en stor fin hög med våra grejer och prövade skor vid en bänk. It's good to be a girl. <3

Puss på er! <3

UPDATE: skor gick sammanlagt på 848 kr, jacka på 600 kr och panties på 40 kr.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har både jackan och pantisarna =D hihi... bra smak ;)

2010-10-09 @ 00:06:17
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0