Träffade en raggare idag..

Han presenterade sig som raggare iaf, eller hans flickvän gjorde. Han sa inte direkt emot, snarare nickade.. Första man tänker på är kläderna. Han hade en mörkblond mohawk, en bred jävel med helrakat på sidorna, en grön tygjacka som liknar min lite faktiskt, gråa mjukisbyxor (ganska pösiga också) och några svarta, spetsiga skor i skinnimitationsgrejs.

Ah.. Raggare?!

Det andra är ju liksom om han har bil. Per frågade vad han hade för bil. Han hade ingen, in fact, han hade inte ens körkort! (Killen var nitton bast, skulle fylla 20)

Ahaaaa... Men, va, raggare?!

Okej, men hans pappa hade tydligen bil. En raggarbil. Okej, vad är det för bil då? En mustang från typ 71 eller om det var 74...

... Alltså va?

Shit. Jag höll på att hoppa ur brallan så impad jag var. Oooh gosh! Han var ju sådär lagom dryg också och sa allt med rynkad panna och ihopskrynklade ögon, typ som att säga "yeah, jag vet att jag är cool. I like it".
Vilket jävla pucko alltså!

Puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0