Storleksdiskriminerad, much?

Jag är fett storleksdiskriminerad. Det kom jag på när jag städade i lördags. Nu tänkte jag skriva ut några exempel på hur jag är diskriminerad:

1. Jag måste handla glasögon på barnavdelningen för att min ansikte och huvud är så litet. Det var antingen det eller välja några aaasstora glasögon som täcker hela fejset. Nej tack!
2. Inga hörlurar vill liksom sitta kvar på mitt huvud. När mina in-ears (RIP :( <3) gick sönder i lördags när jag städade tog jag mina skullcandys, jävla bajsen ramlade av så fort jag böjde huvudet framåt.
3. Det är få armband som passar på mina handleder.
4. Mössor är oftast för stora.
5. Hos tandläkaren måste jag typ ha barnstorlek på den där röntgentandgrejen. Vuxna gör fett ont. :(

Det är bara några av grejerna! Jag misstänker också att min piercing är lite för stor för mig då den bara helt plötsligt börjar sticka ut ur näsborren och folk ba "eeh.. Du har en silvrig snorkråka." NAIZ!

Borde kanske starta värsta kampanjen för små tjejer. I'M NOT THE ONLY ONE!

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Haha! Jag har fan samma problem! Fast har inte handlat glasögon på barnavdelningen, men maybe I should.

Jag har för små öron för alla typer av hörlurar, såna man stoppar in, dom ramlar bara ut. Har inte provat såna där utanpå. Kan inte ha armband. Alla mössor är asstora.

Vill också ha barnstorlek på röntgengrejerna hos tandläkaren för det gör ju asaooont!!!

2010-11-30 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0