Spännande duschkonversation.

Jag brukar svara i telefonen när jag står i duschen faktiskt. Jag torkar av örat och handen och svarar snabbt för att säga att jag står i duschen och att jag ringer upp, får ångest av att missa samtal. :<

Så idag (ganska mycket nyss faktiskt) ringde mamma när jag stod i duschen. Spännande samtal.

Jag: Hej mamma jag står i duschen!
Mamma: Va! Varför det? Skulle inte du plugga under lovet?
J: Eh jo.. Tänkte göra det efteråt..
M: Meh! Varför det??
Senare..
J: Men mamma, ska jag undvika att duscha för att plugga?
M: Ja, i värsta fall!
Ännu mer senare, vattnet rinner fortfarande..
M: Jaja, men vad ska du göra i stan då?
J: Va?.. Vadå i stan?
M: Jaaa men du sitter ju på BUSSEN!
J: Men.. Näe mamma, jag står i DUSCHEN. Jag tvättar HÅRET.
M: Jahaaaa... Jaha, men dåså. Fortsätt med det du, heh...

Vart har jag fått min tankspriddhet ifrån? Inte så svårt att komma på va? :D

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0