Ojojoj hörni..

Kolla klockan! Det är lördag!

Förklaringen ligger i att jag sovit kanske fem timmar flera nätter i rad, natten till fredag sov jag säkert fyra, hade jättesvårt för att somna. Så igår orkade jag inte sitta vid datorn utan gick och la mig vid tv'n, vilket jag också kommer att klaga på... Men det slutade ju med att jag nästan somnade, så när jag kollat klart på Hell's Kitchen gick jag och la mig i sängen med kläder på och allting. Vaknade till tjugo över sju då Helena ringde mig för att påminna om att jag ska passa hunden.. Inte skulle väl jag glömma Sitka-baby?! :D Sen slocknade jag, vaknade till några gånger när Bobo kom och skakade mig, pfft. Men man kan säga att jag sov till och från i över tolv timmar, woopwoop (eller som Natha säger, oot-oot)! Så jag gick upp tio i åtta och var tvärvaken.

Vad jag irriterade mig igår på ett program. Ett brittiskt program, såklart. Det hette "varför män kollar på porr" och beskrevs "Brittisk dokumentär från 2009. Många män tittar på porr. Vissa gör det öppet och andra i smyg. I och med internet finns porr tillgängligt för alla. I denna engelska dokumentär undersöks, genom intervjuer, enkäter och experiment, varför män nyttjar porr". Jag flippar sönder på britter, de är det mest generaliserande folket när det gäller tv.
Nej, people, det är inte bara män som kollar på porr. De tog upp det litegrann i programmet, att "allt fler kollar på porr" och någon annan sa "jag tror att kvinnor kollar på porr, men att de är mer tysta om det". Sen blev det ju inte bättre av att de tagit in fyra prettotjejer som fick kolla på samma filmer som några killar fick se i programmet och vad de blev äääckladeeee!
Eller det kanske bara är svenskar som blir mer och mer öppet sexuella? För jag har tjejkompisar som tipsar om porr när de är singlar och jag typ "ok, that's fine, men jag har mitt i och med Bobo, thank you". Har en annan som kom på sin pojkvän med att titta och flippade för att hon hade inte haft något emot att vara med, haha.
Det känns som om vad man än hör när det gäller sex så är det att kvinnor inte är öppna om sin sexualitet, och att det inte heller är riktigt acceptabelt. Det var väl det jag ville komma fram till, tror jag.. Alltså jag är fortfarande nyvaken, så jag antar att jag rabblar lite. Anyways, öppna era sinnen och börja tänka att det är okej för tjejer att ta hand om sin sexualitet, it's healthy and shit. Och alla gör det på olika sätt.

Idag ska jag passa babyboy, som jag skrev där uppe. Enda hunden som fick mig att tänka att hundar är nog bättre än killar för.. Oj, måste varit typ tre år sen! Vad gammal ponken blivit. Ska städa hela morgonen också för att han ska få plats i lägenheten, haha!



Här var han fortfarande liiiiten! <3

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0