Nä, jag skriver igen...

Kom på att min blogg kan inte vara så himla rolig just nu. Jag är inte direkt gladaste människan när jag bloggar, jag brukar ju väldigt ofta skriva av mig när jag blir upprörd, vilket var fallet i förra inlägget. Jag är faktiskt väldigt glad idag! Och jag känner mig fejn, av någon konstig anledning, så jag tänkte bjussa på lite bilder på moi idag. Inget speciellt dock, ingen speciell outfit eller så, I'm just cute.

  


Och när jag ändå var inne på mitt album med mina egobilder (som passade nog är döpt efter I must be emo, lägger in den i slutet på inlägget), I must be EGO, och hittade massa cutsiebilder från när jag själv var emo för några år sen.. När vi ändå pratade emos i förra inlägget, dock så har jag inga ärr på mina handleder, haha! Nä, det där med att dö har aldrig riktigt varit min grej.
Men det är galet vad man kan förändras.

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0