Kuddtjuv! Men inte direkt den jag trodde det var...

Jag vaknade ganska tidigt imorse, trött och helt borta och tänker "fan, vad stel jag känner mig. Hur fan har jag sovit inatt?". Upptäcker att jag knappt har någon kudde under huvudet, jag ligger typ med ansiktet på kudden men skallen ligger helt fucked up, nacken kom i en väldigt konstig vinkel. Wth, det var inte såhär jag somnade? Whuts going on?...

Plötsligt upptäcker jag något som kittlar mig i ansiktet, det SPINNER! Jag öppnar ögonen och tadaa, där har vi kuddtjuven!



KATTFAN snodde min kudde. Så fort jag satte mig upp bredde hon dessutom ut sig ännu mer. Vilken tjockis hon har blivit, det borde finnas katt-bootcamps för såna som henne!

Anyways. Upptäckte att vi alla hade varit samlade i sängen inatt, pojke, flicka, katt och hund. Sitka hade smugit upp i sängen mitt i natten och lagt sig nedanför Bobos ben, så han fick lägga benen på min sida. Katten somnade bredvid min kudde när jag gick och la mig, men sen flyttade hon mig längre och längre bort.. Så jag fick krypa ihop till minsta möjliga plats. Cute, really, thanks ;)

Jag och babyboy var ute på promenad tidigare idag också, vi var ute i ungefär en och en halvtimma, jag gick åt fel håll på Lindalsvägen.. Borde inte hänga runt Hanviken, farligt alltså. Jag känner inte igen mig så bra där, var längesen jag bodde i närheten där...

Snart ska baby åka hem, idioten har åkt till jobbet, jag ska på min iXumba, sen ska vi dricka skumpa hos morsan! Happy advent allihopa! :*
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0