Jag sa ju faktiskt att jag skulle skriva..

Så det kanske är dags nu?

I förrgår, i onsdags, var det som sagt nationellt prov. Allt gick prima i typ en timma och en kvart, då min lärare byts ut.. Och kärringen som kommer in börjar gorma att man ABSOLUT inte får äta eller dricka i datasalarna. Vi hade fått höra från våran lärare att vi självklart skulle få göra det, att det hade gjorts ett undantag liksom för att vi skulle kunna hålla igång. Vad ska man göra om man bara vill ta EN klunk cola liksom, lämna datorn och kanske förlora allt man hade i huvudet och tänkte skriva för att gå ut ur rummet, dricka lite sen gå in och behöva komma in i skrivandet igen? Nae, nej tack. Så jag blev lite grinig, skrev klart skiten snabbt som fan och gick ut. Men det kändes bra i alla fall faktiskt, jag hoppas på något bra :)
Efter det så knallade jag över till Marie, Bobos mamma. Vi käkade lite tandoori tror jag det var, lite tandoorikyckling och ris. Galet gott! Sen knallade vi iväg till centrum och fikade på Espressohouse, älskar deras varma choklad! Och nu är det väder för den igen! :D I love it! Vi satt där i flera timmar i alla fall, sen handlade vi och gick hem. Jag blev så galet trött efter ett tag, så jag hade kunnat somna i hennes soffa. Slängde mig i hennes soffa och kollade på tv för hon behövde duscha, och då blev man väääldigt, väldigt trött. Men jag lyckades hålla mig vaken, på något sätt. :P Vi kollade igenom hennes sminkväska också, en stor jäkla väska, och rensade lite på saker som håller på att bli gamla. Jag fick en ny flytande eyeliner och puder! Blev jätteglad, precis vad jag behövde.
Blev ju ganska mycket pladder också, Marie är en underbar kvinna. Blir alltid lika glad och boostad av att träffa henne. Hon är riktigt stark.

Igår var det praktik igen, satt i sändning med Leif Ritter och sände nyheter bland annat, det var mysigt! Fick också veta att nästa fredag, den 26e, sänder jag för första gången mitt egna program mellan 9-11. Spännande! Jag är jättetaggad. :)

Just nu väntar jag på att syrran ska ringa. Jag har ledig dag idag förresten! Det är nästan inga inne på radion, inte min handledare heller, så idag är min egna dag innan jag ska börja sända själv nästa fredag. Så syrran ska ringa mig när som helst och så ska vi beställa min nyårsklänning! Jag är jätteglad! Såg på hemsidan att de fått in nya såna klänningar, precis då blev jag tvärfattig och hade 250 spänn på kortet. Så ringde jag syrran igår och hon gick med på att låna mig 300 spänn. <3 Hon är ju för snäll.
Efter allt det där så tänkte jag dra ner till ctrl's café vid handelsbanken, där Aleks jobbar, han ska bjuda på kaffe så ska vi sitta och snacka lite. Nice!
Runt 15-17 någonting ska jag ner till Natha för en radiointervju! Ska bli askul, ska komma ihåg hörlurar och minneskort bara.. :P Gaaalet kul dag idag, taggad! <3

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Eeh ah juste.. Jag har tänkt klart.. Jag bangar :P

2010-11-19 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0