Jaahaaa, ja, så var det fars dag..

Hur har denna dag spenderats? Jadu. Jag vaknade lite sent och pussade på Bobs. Vi var lite trötta och halvirriterade idag, sånt händer på söndagar. Jag gick ner vid fyra till Fiio och snackade lite skit, sen följde hon mig till iXumban. Där var det skitkul, som vaaaanligt, lite folk och därmed mer utrymme att röra sig på, härligt. Dock så knakade min rygg till rejält in på halva passet och det gick inte att fortsätta, så gick hem tidigt. Ringde morsan på vägen till Sara för att be om cash till naprapaten, ska ringa dit imorgon.. :)
Jag gick till Sara för att se om hon hade kommit ihåg att ta med sig handdesinfektion till mig från hennes praktik, jag sysslar ju med sånt två gånger per dag, och den de har är tydligen helt fantastisk återfuktande. Men det hade hon glömt.. Så hon fick gå med mig och handla istället och hjälpa lite, gick stel som en zombie också eftersom jag hade så ont. Har fan fortfarande ont..

Sen har jag varit hemma nu ett tag och slöat. Har fan ont.

Åh, ja, justja. Fars dag var det idag, ja. Jaa, jag hade tänkt att sätta upp en lapp på dörren till brevbäraren, sen kom jag på att han kommer ju inte idag.
Och den andra jäkeln, han som har sagt ett flertal gånger att jag är ett "brevbärarbarn", hoppas jag sitter hemma i sin ensamhet och att hans mobil varit tyst hela dagen. Han förtjänar inte något fucking "grattis på fars dag", vilken jävla farsa han har varit. Brorsan har ju till och med gift sig, hur många gånger har han varit och hälsat på där, för att se hur de bor?.. Nä. Men däremot andra brorsan, han fick besök av honom huuuuur ofta som helst.. Men han ställer ju alltid upp och hjälper till och bodde hos honom längst och blabla...
Usch, vad bitter jag blir. Nä, jag släpper det här nu, jag har ingen pappa tjalala :D
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Malou

Jag glömde farsdag.... kan man gottgöra detta på ngt sett? :S

2010-11-16 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0