It's time to go crazy.

(Innan jag börjar ragea över små emobarn, någon läste min blogg i massor igår? 27 unika sidvisningar? Love you ;*)

Men nu blir det fan rage. Har tänkt skriva det länge men har inte kommit till skott riktigt än (men haha, misstolk), nu är det dags.
För någon vecka sen ringde en god vän till mig och var deppig för att hennes vän försökt ta livet av sig igen. FÖRSÖKT. IGEN. När jag la på kände jag bara.. Hur orkar hon?? Hur fan klarar hon av det? Jag har själv varit i samma sits, man har en nära vän som är sååå deppig och hon bara hatar livet och vill allra helst bara dö. Så de FÖRSÖKER ta livet av sig, om och om igen. Igen och igen. Och som vän går man runt och trippar alltid på tå, vill inte säga något okänsligt, tänk om det händer igen? Sen när det inte händer något på ett tag och de verkar bli gladare så får man massa hopp i hjärtat - hon kanske blivit frisk!
Men nä. Sen FÖRSÖKER de ju ta livet av sig igen.
Jag gick över gravar för den här tjejen. Jag tryckte på knappen "hold" i mitt liv och gjorde allt för henne. Skit i att jag mår dåligt, skit i att min morsa mår bajs, att min familj ramlar ihop, DEN HÄR FLICKAN VILL JU TA LIVET AV SIG! Och gång efter gång så var jag där, jag ringde hennes mamma om jag hörde att hon tänkte försöka igen, alla tyckte jag var så bra som hade räddat hennes liv. Hon behövde inte släppa en enda droppe blod, yayz. Hade hon ju knappt gjort iaf. Jag sa upp kontakten när hon började tjafsa om att det var mitt fel hon skulle ta livet av sig för att jag för en gångs skull tog mig tid till mig när jag mådde dåligt, näe, fuck you! Du ville ju ändå inte ta livet av dig, det vill ju ingen av de här jävla människorna som cuttar sig i armarna gång på gång och gnäller om att de mår dåligt och vill bara dödödö.

Hade de verkligen velat dö så hade de inte suttit med ett rakblad i miniformat eller en jävla kökskniv från ikea, fan, ta en såg snorunge, eller en yxa för den delen och hugg av hela handen om du verkligen vill dö! Det tar kortare tid och är effektivare, jag lovar att du får av en jävla massa blodådror! För övrigt coolare död, och medan du väntar på döden kan du ju sprutmåla någonting på väggen med blodet. Spännande!
Jag säger NEJ till dessa jävla emobarn, deras så kallade "dödslängtan" och fåniga rakblad.
I say, go out with a bang!

För övrigt sänder jag radio imorgon. AWSUM. Ikväll ska jag lyssna på Gert Fylkings porrprogram där han ska sitta och referera ett samlag. Undrar om han kommer sitta som man gör på en fotbollsmatch och refererar då eller? Spännande spännande.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0