Igår var helt upp och ner, wtf.

Jag kan inte säga om igår var bra eller inte. Jag hade en trevlig morgon och umgicks mer med Elina i klassen, vilket var nice, hon är riktigt trevlig. Sen var ju då vissa andra människor lite mindre trevliga, vilket drog ner mitt humör litegrann. Fick åka själv och skriva på avtalet, det kändes sisådär, men fick höra sen att tjejen som skulle med hade en jävligt bra ursäkt till att dissa mig, så that's ok. Men humöret var ändå inte på topp på vägen in till stan, blev värre när jag gick totalt vilse i Karlaplan, var tvungen att ringa Karolina på Studentevent och få vägledning, haha! Jag kom hem senare i alla fall, var fortfarande sur på Bobo för dagen därinnan då vi bråkat och somnat i separata sängar, igen... Kollade på ung och bortskämd och blev lite gladare (jag har hört att kärringar gnäller, jag tyckte då att killarna gnällde som fan i gårdagens program), tills jag fick höra av idioten att de människorna som bodde hos oss förut skulle sova hos oss över natten, för idioten har gått med på att köra dem till Umeå. Hans argument är att "han hade gjort samma sak för mig", till Umeå?! Nej, det tror jag inte.
Alltså, fine, Bobo får välja sina vänner själv. Men det betyder inte att jag måste gilla dem. Jag HATAR dem, på riktigt. Får en sån extrem obehagskänsla av dem, vi funkar bara inte ihop längre. De hade valp när de bodde här, och efter att ha sett hur de behandlade en sån vacker och fin hund kommer jag aldrig, någonsin ha respekt för dem. Idioter är fan vad de är, och de förtjänar själva att bli nedtryckta så som de tryckte ner den hunden.
Och Bobo säger inget förrän när de är påväg. IDIOT, jag hatade verkligen Bobo igår. Okej när vi bråkar och jag blir grinig och så, that's fine, men igår ville jag inte vara i närheten av honom, jag ville inte se honom. Hans argument för att inte säga något var att jag inte pratade med honom. OCH?! Jag har berättat viktiga grejer trots att vi bråkat, surar och inte är så himla bra på kommunikation. Såna grejer berättar man oavsett!

Anyways, är lite ledsen idag också. Men nu har jag ett dygn hemma för mig själv, ikväll kommer Natha över på middag och film, grymt!
Lite ledsen blev man igår också när man gick förbi värsta bilaffären påväg till Studentevent också, ååhhh, jag hade inte bangat på en cabbad Maserati. Nix, hade jag inte! <3 Är arg på pappa. Han får gärna sluta betala underhåll om jag får bilen, men bara om han hade behandlat den bättre, låter det stå ute i vilket väder som helst. Stackaren är säkert sönderrostad.



Titta vilken fejn. <3 Allt är typ original (-75) förutom att den är trimmad. Men som sagt, säkerligen sönderrostad...

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Sol

Some guys, some guys..

-_-

2010-11-30 @ 15:20:36
Postat av: Kicki

Men verkligen! What's their problem??

2010-11-30 @ 23:22:39
Postat av: Tess

Guys are allways the problem.. blä på dom! Go team girls!! =D Jeeej

2010-12-03 @ 09:15:36
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0