Hör och häpna - jag är tidigt ute idag.

För idag börjar praktiken! Jag är faktiskt lite nervös, fastän jag tror att jag inte kommer göra så överdrivet mycket. Jag tror jag mest kommer få en rundtur och får se vad som händer däromkring och kaaanske få sitta med på en sändning, men jag kommer inte få sända själv, nej. Frågan är när jag får det, jag är jättespänd. Blir det två veckor? Efter jul och nyår?... Spännande!

Jobbigt bara att jag måste ta ledigt redan nästa onsdag, för då är det dags för andra nationella provet! Det muntliga gick för övrigt asbra, start off with a joke and everything goes well.. ;)

Ni fick bara en snabb update om mitt liv so far, det kommer kanske mer sen. :)
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Malou

Usch, muntliga... Men som att du e du, så kommer det bli högt betyg ;)

Hade det nyss i spanska.. Nervöst, tänk vilken standard de väntar sig här! Typ flytande..

2010-11-16 @ 19:02:06
URL: http://besitos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0