Gårdagen!

Igår hände det massor som var lite unexpected!
Ja, vi beställde min klänning. Dock så fungerade det inte att betala med kort av någon konstig anledning, så vi fick beställa på postförskott eller vad det hette. Vilket betyder att vi kommer betala det i posten när vi ska hämta ut klänningen. Vilket betydde att jag inte behövde låna pengar... Men den är beställd i alla fall, så jag är glad!
Sen knallade jag ner till caféet där Aleks jobbar, jag satt mest och snackade med Kenny hela tiden då Rullen behövde städa inför stängning, efter det gick jag till Sofie medan jag väntade på Natha. Vi satt och kollade lite på American Virgin och snackade och tog det lugnt, vilket betyder att vi mest låg i soffan (eller, jag i fåtöljen, men ändå) och slötittade.. :P Efter det gick jag till Natha, efter att ha pratat ett tag kom vi fram till att vi skulle få en större intervju, för på kvällen skulle Natha möta hennes vänner och ha ett möte om en resa de skulle göra till Göteborg i januari och så kunde jag få en större intervju! Jodå. Vi tog med oss lite vin och cider och åkte in till stan där tjejen bodde, mötte hennes kompisar och deras hundar, wow, vilket hundparty det blev. Och party blev det ju också.. Hur mycket folk som helst droppade in och musiken höjdes bara mer och mer, vi bestämde oss för att göra intervjun snabbt innan folk druckit för mycket eller att det spårade ur mer. Vi gjorde den, och jag hoppas inte någon av oss sluddrade något alls! Jag tror visserligen inte det, men man vet ju aldrig.. Ska lyssna på det när jag är klar med det här :) Jag var nöjd igår i alla fall, det var förvånandsvärt bra för att ha varit första gången (andra för Natha) som de blev intervjuade med mick. Visar väl bara på att de är trygga i det de gör och vana vid att få frågor om det. Det var kul.
Natha och jag bestämde oss i alla fall för att åka ganska snart efter det, eftersom det var hög musik och hundarna blev stressade. På tuben hem så kommer det ett fyllo fram och petar på Musses svans, Musse låg och sov på ett säte. Natha blev skitarg (och jag med) och säger att han ska ge fan i hunden. Fyllejäveln hajar inte och fortsätter sätta fram handen till hunden flera gånger och Natha säger till varje gång och behöver till och med ibland slå undan hans hand. Jag blev också flyförbannad, men som alltid försöker jag att inte blanda mig i så mycket.. Jag blir så arg ibland, och jag har fortfarande inte lärt mig att hantera min agressivitet. Men jag tänkte det, fan en gång till så kan jag inte hålla käften... Precis när jag tänkt det lägger han av. Skönt. Jag snackade med Natha i över en halvtimma om politik, hundar och hunduppfostran, innan vi bestämde oss för att gå hem och sova. Kul dag ändå, trots att det var lite up and down!

Nu blir det till att klippa och klistra. :)
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0