Fonzi, min Fonzi!

Idag har varit en sån där otroligt underbar, tjottafräs-dag. Eller nåt. Jag kallar den det, vet inte vad jag ska säga annars..
Det började med att jag ville somna om. Var så inihelvetes trött, är det fortfarande, men det var fan riktigt illa imorse. Gick upp iaf, och det gjorde satansont när jag gick till centrum för att plocka ut pengar och sen ta bussen, fyfaaaeeen. Var tvungen att skynda mig till Fonzi också, ryggen knakade för varje steg. Jag försöker intala mig själv att "det är snaaart över, snaaart bättre, bara lite till, kom igen, kom igen!" typ som när man försöker uppmuntra bilen att inte dö när man är en kilometer ifrån verkstan.

Jag kom dit iaf, ingen fara att jag var sen, och vi började snacka. Fan vad genomtrevlig den gubben är! Stor som ett hus och ser ut som en mc-knutte, men gör wonders med sina händer! Han kände på en gång vart jag hade ont och konstaterade att det här inte skulle bli en trevlig tid. Medan han plågar mig iaf (det gjorde ont som fan. Skitrygg) börjar vi prata musik, som det brukar bli hos Fonzi, och helt plötsligt avbryter han, knallar till datorn och tar bort avslappningsmusiken á la delfinljud eller vafan det var, och sätter på olika mashup's mellan lady gaga och någon rocktjosan, maaaassor med blandningar mellan genres och låtar och artister. I LOVED IT! Rockversion av Poker Face när man får massage är inte fel hörru!

När allt var slut och vi hade haft vårat roliga så fick jag en banditsticker. Oooh! Och jag fick äran att kolla på hans kareoke-väska, fan vilken brutal. Loved it. Vi gick ut samtidigt sen fick jag krama om den stora magen innan jag gick. Nu är jag genomlycklig. Inte nog med att jag har en som ny rygg (JAG KAN ANDAS) men jag fick också träffa en av Sveriges trevligaste människor.
Och ni vet, jag gillar trevliga människor. Faktiskt.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Malou

Hur kan du då gilla mig? :O

2010-11-16 @ 18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0