And let me get on with my life.

Pratade med morsan idag, lagom givande som vanligt! Haha nä. Frågade lite om flaket osv för en klasskompis hade funderingar om de fick ta nästan 50% i delbetalning, morsan jobbar ju på skatteverket, tummen upp för det! Dock så hade hon ingen koll på det där...
Hon lugnade i alla fall ner mig med studentgrejerna och sa att hon kunde ta det. Så länge. It's ok. Angående outfitsen så kom jag på att jag har minst tre klänningar jag kan ha på balen. Eller nej, två förresten. Även om jag skulle vilja så kan jag inte ha samma klänning som jag hade på balen i nian, but it's so prittyy! Och jag får nice tuttar i den. Synd. Men jag har några klänningar som skulle funka, så det löser sig. När det gäller skivan så har jag ju redan bestämt vad jag ska ha för sorts klänning, och syster sa att hon hade någon liknande, får kolla på den innan jag bestämmer mig för att typ dra till buttericks eller nåt, haha! Resten löser sig. Allt löser sig.
Har jag en curlingmamma? Nä, det tror jag inte. Eller, hon kanske curlar lite, men jag är inget barn som lätt curlas. Jag kommer betala tillbaka mamma tills jag dör. Eller hon dör, kanske det blir, sånt vet man ju aldrig!
Hon var dock lite korkad, hon säger "är det heeelt omöjligt att ringa pappa och fråga om han kan ordna någonting?"... EH. Vadå, ska jag haffa brevbäraren imorgon eller? För min "pappa" säger ju att min morsa är en otrogen slyna och att jag inte är hans barn, nä, jag tänker inte ringa honom, någonsin, förrän han ber om ursäkt. Men det vet vi ju att det aldrig kommer att hända.
För övrigt var "flaken" han fixade bajs!

Jag kom på idag vad jag ska köpa till Sara i julklapp och det kliiiiiar i fingrarna att skriva det, det är så KLOCKRENT! Men sen kom jag på att hon läser den här värdelösa bloggen av någon konstig anledning, så jag får hålla i mig. Sara, jag kan lova att du kommer att komma tycka om det i alla fall, haha!

Nu är det slut med rast för min del. Ska dra på mig mina klackar som jag kom på att jag hade sagt att jag skulle fortsätta gå in trots att det är vinter så att de är fräscha till sommaren. Funkar inte det måste jag sälja dem, noooes!
Klipp och klistra ljud för mig nu. Baiz.
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0