Åååh jag är så sjuk.. Not..

Okej, så jag sjukanmälde mig idag. Varför? Hetsskriver på det här jävla talet inför muntliga nationella som tydligen är imorgon. Fick jag veta igår. ASNAJS!

Hets hets hets. Ingen lust alls så jag pushar på att skriva. Fan. Jag har skrivit ner en fråga som jag tänkte ställa. Jag hänger upp mig på den hela tiden, för om ingen nickar liksom så blir det jättepinsamt.
Okej, jag avslöjar lite.
Jag tänkte prata om kroppsspråk. I presentationen tänkte jag fråga "tycker ni jag ser nervös ut?" för det vet jag att jag kommer vara. Helansiktssminkning imorgon för att alla ska slippa se mig bli tokröd i ansiktet liksom. Men om ingen nickar eller typ piper ja där, vafan ska jag säga då? Jag kan inte bygga vidare på hur vi tolkar kroppsspråk om ingen tycker jag ser nervös ut. Skit.

Om någon från klassen läser, niiiiickaaaaa! Thank you goodbye kisskiss.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Om ingen svarar så kommer iaf läraren göra det!



I remember mitt muntliga nationella.. Jag började dagen innan, satt uppe halva natten, sov i två timmar, gick upp sju och fortsatte och skrev rent. Tio minuter i 9 åkte jag till skolan i racerfart, kom precis i tid. Hade inte övat eller nånting, hade ingen aning om hur lång tid det skulle ta och man skulle hålla sig runt 5 minuter.



Höll talet, om snobb- och töntgäng i skolan, främst högstadiet, tog 4 min och 53 sekunder. Mvg+ fick man! Haha!



Hoppas det gick bra =)

2010-11-09 @ 17:38:06
Postat av: Kicki

Haha faaaan vad bra Sol! Det gick faktiskt asbra för mig, startade med lite skämt och shit.. Det var riktigt kul :D

2010-11-09 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0