Reflektioner.

Jag har fått jättesolblekt hår. Såg det igår. HEEEELNAAJS. Kollade igenom mina facebookbilder också och förstår varför folk trodde att jag färgat håret när jag klippte lugg och visade bilder, fan, på den tidigare profilbilden hade jag längre hår och solen fick det att glittra alldeles gult. När jag sen klippte mig stod jag inne på våran ruttna toa och fota, och det blev typ bajsbrun/grå... Tråkigt. Skönt att solen är framme igen iaf! <3

Funderar på att gnälla cigg, men samtidigt vill jag inte.. Det är så svårt med rökning! Jag viiiill så gärna gärna sluta och bara vara oberoende, men samtidigt är det så nice, jag vill inte sluta, jag har lärt mig att tycka om smaken. Och alla jag känner röker. Det är så jävla bekvämt att röka med dem istället för att besväras av lukten.. Jag önskar man kunde röka iblaand utan att vara beroende.
Jag kände hur jag fick ont i lungorna idag när jag nästan sprang till skolan. Emma säger det att jag fått dålig kondition, men snälla, har den blivit så dålig nu? Sådär ont gjorde det knappast när jag var ute och sprang med Sara förra veckan, och det var så jävla mycket mer ansträngande än den korta promenaden jag tog imorse. Visserligen hade jag precis ätit och höll på att spy.. Men ändå!

Crapcrapcrap. Jag bara fasar för hur dåligt jag kommer må framöver. För jag ska åtminstone försöka trappa ner, rejält! Kommer ihåg den tiden man var inne på typ fem cigg om dagen. Det får bli mitt mål.

I övrigt? Jag hatar skolan och vill härifrån. Men jag behöver närvaron och behöver betygen, men jag hatar det så mycket! Jag vill inte bygga en jävla hormodell av någon jävla cppjäs. Bajs?! Arrgh. Jag vill bara hem och sola och spela och sen sola lite till. För jag har börjat få bränna och det är så snyggt! BAJS!

På ett positivt plan dock, första p-pillret efter sockerpiller idag!! <3
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0