Mors dag!

Chachaaa bloggeeeen! Sitter just nu med en katt i knät som puffar iväg mina händer från tangentbordet, så jag ska fatta mig kort. Vem sa att djur inte förstår sig på människor?...

Idag är det mors dag i alla fall! Jag har inte gjort så mycket, galet skönt.. Var iväg med mamma en snabbis och köpte kattsand till henne och mig (höhö jag vet hur det låter, och jaaa, vi ska kissa i en kattlåda. Dööh) och även en till kattlåda till lilla misen. Hon har just nu botten av en bärlåda att kissa i.. Kanske inte det fräschaste.

Ikväll ska jag till Richard och så ska vi fira mami där. :) Tyvärr så är Bobs utesluten, han ska jobba. Synd.. Då får vi pizzan för oss själva. HAHA, suuuckeeer! Eh, ja, det var ju meningen att jag och Richard skulle dra och handla tillsammans, men han ringde mig när jag var med morsan och beklagade att han var bakis.. Som vanligt på söndagar. Så nepp, det blir pizza. :P Well, jag klagar inte. Är inte så sugen men man tackar väl ändå inte nej till pizza?

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0