Jag vill slå

människan som gjorde senaste Harry Potter-filmen.

Sämre film får man leta efter. Och Dania nämnde att jag får vara lite open-minded och inte bara jämföra med boken, fiiine.. Då fattade jag inte sammanhanget. Jag fattade inte vad som hände mellan alla jävla hopp de tyckte var nödvändiga. Whaaa? Och vadå Weasleys hus brinner ner? De följer inte upp det heller utan lämnar det så. Hur kommer det se ut i sjunde filmen? Och påtal om sjunde filmen, hur ska de lägga in Bill och Fleurs bröllop utan att ens ha nämnt det i tidigare filmer? Varför är Dumbledore, min favorit i böckerna, så jävla dryg och överlägsen i filmerna? Första Dumbledore var bra, varför var han tvungen att dö?! Den Dumblie jag nyss såg på var överlägsen, tråkig, aaasdryg och nedlåtande, när den riktiga Dumblie ska vara ödmjuk och inge trygghet. Men nä. Usch, jävla skit. Jag ville helt seriöst ta saxen som ligger bredvid mig och hugga den i skärmen.

Jag är en Harry Potter-nörd. And right now, I'm pissed. :(

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0