För tillfället

STINKER jag rök. Alltså eldrök. Jag behöver en tuuuurkduuuusch!

Vi tänkte i alla fall att nu jävlar ska skiten bli klar. Jag och Amanda plockade med oss ett par grabbar och gick ner till fotbollsplanen med hela skiten, böcker och ramar, och plockade på oss små, torra grenar och torrt gräs. Vi fick även låna en brandfilt av fordon som kom till mycket nytta, dock så var den mycket sämre än jag trodde. Och det vara nära på att vi var tvungna att använda den på Robin! Det var som en jävla serie, han stannar upp och frågar "varför känns det väldigt varmt på mitt ben?" och kollar ner och inser att hans jävla ben brinner, hans jeans! Hahahha det kunde gått väääldigt illa men nu gjorde det ju inte det, så HAHA. Hysteriskt kul, blev några hål i hans jeans och jag vill bara rulla mig på golvet av garv när jag tänker på det. Sjukt.

Allt gick i alla fall finfint! Jag är ganska nöjd och glad, trots att Bobo var fett otrevlig när jag ringde. :) Men det gör ingenting, han gick väl bara upp på fel sida av sängen. Puss på dig min babe, du är så fin så fin och så sexig när du är arg så det gööööör ingenting om du blir sur!

Idag är jag positive. Trots att jag inte har något mat i magen och jag ska till syon snart och prata om min framtid och skola och bajs, men jag mår så braaaa! Kan inte någon komma förbi skolan med lite snabbmat till mig? NEJ ni får inte betalt.. ;D

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0