Denna jävla måndag.

Är jag sen igen! Trots att jag började senare idag är vanligtvis.. På fredag ska ni få veta en sak som jag hållt på med och som stressat upp mig som fan de senaste veckorna. OM jag lyckas det vill säga.. Annars blir det jobbigt.

Vi har en katt hemma just nu! Jag har ju två, men den ena fick stanna hos mamma, och båda trivs som fan. Ingen katt har spytt eller gjort något annat för att visa missnöje, och jag får sovsällskap när Bobs börjar tidigt. <3

Jag vet att bloggen ser ut som fan. Men nu är min dator hos datadoktorn Dr. Obert och jag lånar Bobos gamla sålänge, den har en ful vana att bara lägga av ibland.. Men jag ska installera PS på den här iaf tänkte jag, så kan jag sitta och redigera bilder till skolan och fixa bloggen. :) Blir skitkul!

Och nu är jag 25 minuter sen! Jävla måndagsmorgon.
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Gillar att du sätter dig och skriver blogg när du är sen :P

2010-05-10 @ 22:43:00
Postat av: Kicki

Sånt man måste göra vettu! Viktigt skit! :)

2010-05-11 @ 10:52:45
URL: http://disposableteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0