Denna jävla LÖRDAG! <3

Känns som om allting blommat över en natt, allt är grönt och solen nästan bränns därute på balkongen! Jag går runt i BH och Bobos kalsonger (ahahah) nä de är ju faktiskt jättefina. Hans kalsonger alltså. Ett par gamla sidenkallingar med Hälge på. Jag har stulit dem, de är grymt sköna..

Men i alla fall! Jag ska ut idag, jag ska träffa Fiio, gå till centrum, ta ut pengar, gå till bror, hjälpa tvätta, de bjuder på mat, de har köpt dricka, vi ska sjunga singstar hela kvällen!

AAA JAG ÄR SÅ GLAAAD!

Idag ska jag vara snygg! Har fått smycken av syrran, har köpt mascara, eller ja, igår. Mår asbra! Ska jag ha klackar på mig idag? Är det varmt nog? JA! Men det är öppen tå, har jag snygga fötter? NÄ men vem fan bryr sig!

DET ÄR VÅR, MEN DET KÄNNS SOM SOMMAR OCH JAG BARA NJUUUTER

åhåhå.
Puss.

... Vart är mina favoritskor? Jävla bajs. Det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0