Att jag aldrig lär mig.

JA! Mina favoritskor är fan ursöta, skitsnygga, jag får jättefina ben i dem. Men jag kan inte gå in dem, har aldrig kunnat. Varför lär jag mig inte? Jag gick ute med dem i en halvtimma sen var det bara att trippa iväg till apoteket, köpa compeed för typ 50 spänn (för typ sex-sju plåster. Värt?) och sitta och plåstra. Fem plåster allt som allt! Igår tog jag bort dem för att tvätta lite och fräscha upp. Huden på blåsorna följde med. Fyfaaan vad äckligt det var. Jag kan fan knappt gå i strumpor längre! Någon som vill gå in mina skor? Kommer inte kunna gå normalt nu på en månad..

Och så har jag förskjutit min mens nu. Äntligen så får jag den inte på måndagsmorgonen längre, den är planerad att komma någon gång på onsdag. Skithärligt, jag höll på att spy igår när vi skulle sova och jag har fan asont fortfarande, stannade hemma från skolan. Kan inte gå när det är som värst. Drömde asskumma grejer också.
Typ om att jag hade firat min student i en bil som liknade morsans gamla, fast några pundare hade lekt i den, den såg ut som ett vrak.. Det stod typ "grattis Robert" i den, för den hade använts vid Roberts svensexa... Huh?
Jaha, så hoppade det i tiden, och jag och Bobo och två tjejer till satt i någon säng med ett partytält över, på någon grusparkering till ett hus. Igen, huh? Så skulle vi ha wet t-shirt tävling (HUH?!) och Bobo skulle sitta och säga vem som hade snyggast tuttar. En av tjejerna hade vit skjorta på hennes jävla brunbrända kropp och såklart snyggaste tuttarna i världen, och Bobo kunde inte sluta råglo, och han erkände gång på gång att hon var snyggast. Överlägsen vinnare. Och jag satt bredvid och ba "men du.. Kolla mina då? Är de inte fiiina?". Helt stört. Men nä, det tyckte han inte. Så jag började råböla och kutade in i huset, och Bobo rusade efter, förbi mig in i något sovrum. Jaha? Och nu skulle han inte ens trösta mig? Varför kuta in med mig då?

Så typ drog han in mig i sovrummet. Så såg jag en tjej med rufsigt hår under täcket, och det bara small i mitt huvud. Men så såg jag en kille komma upp bredvid tjejen, och en liten hund studsade fram. Bobo presenterade det nakna paret så fint och drog fram en ilsken valp under sängen. "Den är våran om du vill ha den!! Det skulle vara en överraskning.." jaha.. Fyfan vad kul. Och sen hoppade det igen och jag drömde om att en Paradise Hotel-deltagare spelade hockey i en tight lackoutfit och hade typ blivit misshandlat och fått något uppstoppat som gjorde att hon blödde i hela hennes inre, och det rann blod överallt och hon spydde blod..
UUUH. Sen vaknade jag och ville spy. Tjejens tuttar och blodiga Dalin sitter fortfarande inpräntat.

Vad försöker mitt undermedvetna säga mig här? Antagligen att jag är sjuk i huvudet.
Nu ska jag försöka plugga.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0