Allt är bajs.

Åtminstone när man har mens och mår illa non-stop och har humörsvängningar som dampar sönder dig och en kille som till och med kompisarna erkänner är ett svin.

AAAAH. Jag vill skrika, slå något, gråta sönder. Det sista är perfekt till The Script - The man who can't be moved btw. Synd att förstöra en sån fin låt till typ bajs, men det är bra nu. Så det funkar för mig.

Jag var så taggad idag! Jag skulle göra så fint och vara så jävla glad, allt skulle bli så bra och FINT. Istället får man bara kritik och kritik. Inte ens konstruktiv sådan. Jag hatar okonstruktiv kritik!!

Jag hatar allt idag. Nej det gör jag inte. Jag hatar mig själv.

Puss på er. Och klaga inte på att jag klagar i min blogg, sluta läs om jag bara deppar sönder er. :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0