Lala..

Idag blir spännande. Ska träffa en arbetsgivare nånting typ. Jag ska jobba för... *Trumvirvel* MANPOWER!!
Eller. Vänta nu. Jag blir den nya Nisse? :S På manpower!

Nää men jag behöver varenda skitjobb jag kan få. Ska lämna in mitt CV och personliga brev lite överallt och sålänge ska jag göra skitjobb. Börjar direkt på fredag. :) Jag är lite glad ändå, det känns skönt att komma igång. Sen ska jag spendera sommaren med att söka praktik. <3

Igår gymmade jag. Carro körde stenhårt med mig och efteråt höll jag på att svimma och spy. Så nästa gång tar jag det lite lugnare tror jag.. Men jag har träningsvärk i magen! Jag vet inte ens hur längesen det var. It feels gooood!

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0