Ja jävlar vilken helg.

Det hela började med total stress i fredags. Jag var först i konsthallen och städade undan efter vår utställning, blev bara så jävla TRÖTT eftersom det var fyra fucking andra i min klass som hade sagt att de skulle komma och hjälpa till. Som det blev nu var det bara jag, min lärare och hon Konsthallsansvarige.. Vi hade det helt okej iaf, jag fick en glass och då kan man ju inte klaga alltför mycket! Men fan vilken fittig klass jag har. Mer om det sen.
Sen var det hem för att fixa matlåda, sen till skolan för att krama studenteeer! Fan, fordonarnas flak verkade det vara mest drag på, men å andra sidan, så är det oftast med fordonare. ALLA är så enormt trevliga där! Eller, vi kan väl stryka mitt ex, men sen då! :) Och efter det, woosch... Städa flak. För Manpower. Yaaaaah, asnajs! Men det var skönt dock, kom sent för att jag inte hittade och blev flyttad efter fem minuters jobb till andra stationen för att det var för mycket folk där.. Då blev jag gladare, jag diggar den stationen. Precis vid Bromma Flygplats så man kan se planen åka förbi och lyfta och grejs. Jag blir typ lika fascinerad som en liten unge. Kanske är lite flygkåt, kanske ärvt det från morsan som hade flygcert. en gång i tiden.. Äsch.

Men jag sov gott den natten. Jävlar vad jag sov.
Sen gick vi upp på lördag och fixade i ordning oss och åkte långt ut i helvete i Värmdö, i Stavsnäs? I think.. Och ja, det är Bobos farsa som bor där ute, så vi kom dit för att säga grattis till Bobos styvbror som tagit studenten, och jävlar vad alla blev packade. Jag orkar inte gå in på detaljer, men det var mycket vrålande, mycket skratt, och så smörgåstårta till fyllekäk. Vad mer kan man begära?! Aaa, kanske lite mer dans då, men lite sånt fick jag ju!
Sms'ade även papi, men om vad är en hemlis. Har inte fått något svar, jag får väl det om en vecka när han kommit på något smart, haha! Nää men om allt går vägen så får ni veta i.. Augusti! Nämen, vad kan det handla om?

Jag har varit bakis idag. Och sååå trött. Och jag bölade till Titanic idag igen, jag växer nog aldrig upp, känns bra!
Men hela helgen har gjort att jag kommit fram till en sak.
Nästa år när det är dags för mig att ta studenten ska jag bajsa på allt som har med min klass att göra och ja, springa ut med dem visst men jag ska ha mitt egna flak, inhyrt med hjälp av Manpower (<3) och packa på mina vänner. De som aldrig tog studenten, de som bara vill parta, mina älsklingaaaaar. Ska du med?? Klart du ska med!
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: mellis

JAG SKA MED ! :D<3

2010-06-08 @ 09:06:35
URL: http://sarah.ivergard.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0