And now I'm back!

Inte fan är det för att vara glad och skoja över vilket sommarlov jag har, nepp, I'm back to complain again! Varför har man annars en blogg?

Är helt... Död. De senaste dagarna har inte varit röda dagar (aw, c'mon, you get it) och jag borde egentligen vara superpigg liksom. Särskilt eftersom det var massa sol idag. Och jag hade jättetrevligt idag, träffade massa folk, bland andra Sofia som jag nog inte träffat på ett år.. Så det var ganska nice! Krull, Sara, Vårrulle, massor av mina favoriter alltså! Men njäh. När jag kom hem var jag jätteweird, var helt upp och ner och blev plötsligt en tickande bomb och jag och Bobs har inte haft överdriven kontakt ikväll om man säger så. Och sen kommer min hjärna och fuckar upp hela dagen som vaaanligt (jag fattar inte vart dessa random-tankar kommer ifrån) så nu kommer jag ligga och böla hela natten.

Men ljuset i mörkret blir väl att få komma bort ett tag, åka till landet och ta det lugnt. Jag kommer dock bli lite weird där också eftersom mamma ibland flippar och jag kommer inte få röka så I'm gonna be tense!
Auurghgh. Jag vill vara positiv igeeen!
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gumman det är bara att ringa om det är något :D <3<3<3

2010-07-04 @ 19:27:03
URL: http://soofiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0