Ajjeeeeee...

Allt bajs händer på samma gång! Jag fick pissont i ögat igår, antagligen något jävla damm som har samlats där när jag städade igår, och nu ser jag ut som om jag har downs på ena ögat och jag bölar hela tiden! Och tå-problemet löste sig för övrigt, jag slet bort nageln. Obehagligt? Självklart! Jag äcklar alla människor jag träffar med den roliga historian, som bara blir rolig för att jag storbölade efteråt av adrenalinet. :D

Jag försöker i alla fall glädja mig åt att jag ska vara hundvakt, men eftersom jag är jag så nojar jag mig i alla fall, tänkte försöka städa upp här tills innan idag men det var så jävla mycket att göra så jag är typ halvklar.. Plus att jag blir asnojig för att Micke kommer hit och luktar helvete av parfym och jag vill bara mörda honom. Bobo säger att det kommer hinna gå bort innan hundarna kommer hit, men idioterna har inte fattat att parfym stannar kvar på kläder även fast man inte känner lukten.. Idiots.

Wellwell. Ska försöka hoppa in i en dusch nu och sen tvätta en till maskin.. Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0