A quickie!

... Uppdatering, era snuskon! Inte s-e-x! Uschiamej. :((

Jag har jobbat några dagar nu, förra veckan fick jag värsta pingisbollstora bulan för att jag är en klant och slår huvudet i hårda betongdörren till ett flak. Igår däremot fick jag värsta värsta värsta skadan ever, näst efter att bryta något ben, eftersom det är min feta fobi...
Vi bar ner några förstärkare från flaket, jag och tre killar till. Jag får rulla iväg den första, och den är tung som faaan! Så för säkerhetsskull så säger jag åt Martin att rulla iväg den andra, han är större (mest runt midjan, men ändå) och starkare än mig, så det skulle gå skitbra! Tänkte jag ja... När jag släpper och han ska rulla iväg den tippar den åt alldeles fel håll - mitt håll. Smart som jag är tänker jag reflexmässigt. Vad gör de flesta när det är lite panik att få upp något i knähöjd snabbt? De reagerar med... *Trumvirvel*

... Fötterna.
Jag lägger foten under för att dämpa fallet, rent fucking reflexmässigt. Vi kunde fan bli ersättningsskyldiga om en av de där massiva högtalarna spruckit eller nåt! Sååå jag haltade hem, min tå är svullen beyond recognition eller hur det nu stavas, och min tånagel är svart och håller på att växa ur tån. Så det svider precis hela tiden just för att blodet under nageln och svullnaden trycker ut nageln. Ouchiouchi. Vad sa den där stora killen som inte pallade en högtalare som till och med lilla JAG klarade av? "Höh. Sorry."

Jag klarar nästan all sorts smärta förutom jävla svidande smärta. Argsgjgjhh jag vill hem till mamma. :((

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Hahaha! Lovely! Jag fick svart tånagel i oktober förra året, den har precis vuxit bort!

Sen har jag hört att om det värker så ska man sticka hål i nageln, det ska lätta på trycket eller nåt..



Sen är det sjyrre byrre av dig att ha vovvarna så jag och mammsen kan åka till Åland och partaja! Fast Robert är visst också ledig visade det sig, så ni får slåss om pälsbollarna ;)

2010-06-11 @ 23:12:50
Postat av: Kicki

Jag har snott dem båda, jag ska ha dem! :D



Och angående nageln så slet jag loss den i fredags. Jag tröttnade. ^^

2010-06-14 @ 09:58:30
Postat av: Sol

Gross!! Jag kunde inte slita bort min, det var bara halva som var svart. Därmed bara halva som var lös. Misstänker att det hade gjort bra ont att slita bort där den satt fast :P

2010-06-14 @ 11:41:09
Postat av: Kicki

Det var skitvidrigt, grät som en unge i en evighet efteråt av chocken. :P



Ehm, nja, jag skar bort den friska huden... Var inte lika farligt som när jag slet. ^^''

2010-06-14 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0