Varför händer allt på samma dag?

Varför har jag absolut ingenting att göra några dagar alls, sen plötsligt kommer allt på samma gång?

Idag ska jag som sagt ta en sprutelispruta, vid klockan ett ska jag vara därnere, sen vetefan hur lång tid det tar.. Kanske är fett med folk där eftersom det är öppet hus..
Sen ska jag (om det finns tid) möta syrran och pantelipanta. Blir awesome och få lite cash.
Sen uurgh.. Ska jag möta Bobs inne vid Rådmansgatan och hålla koll på hans ödla i bilen.. Den har varit på sjukhus och kapat svansen pga kalkbildning, så nu är den bara(!!!) en meter lång.. Jag är inte såntdär jättestort fan av reptiler, så vi får se hur det går.

För övrigt så fick jag hem papper igår från blodgivningscentralen. Jag ger blod för första gången den 21:a! Det beror på kanske, jag vet inte om jag måste vänta ett tag pga sprutelisprutan, ska fråga om det idag.

Pusssss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Stackars ödla! :O

2010-07-14 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0