"Raring, ALLA vill ha en dejt med mig"

Det här har varit en av de bästa kvällarna i mitt liv.

Bobo gick och la sig tidigt och jag fick massa sallad, gurka och en liten bit currykyckling av mamma. Har jag tur eller har jag tur? Bobo äter ju inte grönsaker, så jag hamnade i sjunde himlen. Jag kokade lite makaroner, skar upp isbergssallad, kyckling och gurka, kryddade makaronerna med lite gott och la på litelite creme fraise (or whatever) och cheese dip. OH MY GOD, det var en av de bästa sakerna jag ätit i hela mitt liv. När jag senare kollade på Sex and the city (vilket fortfarande pågår, det är bara reklam just nu) så blev jag lite sugen och plockade fram vaniljglass med chokladkross och frysta bär ur frysen. Jag micrade därefter bananen, hallonen och blåbären och la dem på glassen som smälte. HELT UNDERBART jävla gott. Nu är jag tjock och är ganska nöjd. Tänkte tända lite ljus under resten av satc och njuta av resten av min dejt med mig själv.

Puss på er! <3

Ps. Yah, jag ändrade min design. Jag orkar inte med min fula, äckliga "Under Construction" mer. Jag ska hitta mitt crack till ps någon gång.. Snart. :) Men min största prioritering just nu är min fotoblogg, som jag kommer att promota här när den väl är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0