OH MY GAWD. SERIOUSLY WHAT'S WRONG WITH THIS WORLD.

Det är nästan att jag önskar att jag hade en fungerande webbkamera så jag hade kunnat filma det här och lägga ut på youtube, men jag skriver här istället.

OMG.GOAMGAO. WTF. WRJLWKTJA.

De flesta i min åldersgrupp lär väl ha sett 2 girls 1 cup? Hm, ja, några? Ja, brabra.

Den här är fucking värre.

Den heter 1 guy 1 cup (den som googlar det dör, IT'S THE DEVIL!) och den.. Är hemsk. Lite bajs i munnen, vad är det jämfört med det här. Och jag fick visst kväljningar av 2g1c men jag fick så mycket kväljningar och horror-känslor av 1g1c att tårarna började rinna!!

Oh gooood, never agaaaain! Don't watch it!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAH, kicki, jag reagerade inte ens. Tyckte bara att det var roligt. :p I'm sick, I know :)

2010-07-09 @ 23:45:56
Postat av: Kicki

Kollade du på den? Kollade du verkligen nyss på 1 guy 1 cup? Du är fucking stööörd.

2010-07-10 @ 13:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0