Jaha, så har man gett blod..

Känner mig trött och dååsig.. Och det var ändå några timmar sen jag gav blod. Gjorde det vid ett. :P Det var jätteflummigt, haha, kommer nog aldrig komma över min nyfikenhet, hoho, blev så fascinerad när jag såg blodet pumpa ut ur Sara så jag kollade på min egen nål, shieeeet!! Den är typ en decimeter lång! Holy fucking craaap! Men jaja. Det gick bra. Jag är hungrig. Bobs lagar mat. Mhmhmh det luktar gott. Jag pinkar hela tiden för de på Blodbussen sa att det var jätteviktigt att få i sig vätska.

Ska plugga nu i alla fall inför bröllopet, dags för google! Leta bilder och annat till min fotografering. ;) Jag är supernervööös men jag tror fan på mig själv. Det kommer bli bra. Mitt första uppdrag! Om Sol och Robert är snälla kanske jag får lägga upp en liten bild på bloggen. :D
Fick för övrigt ett litet fel-sms idag från brorsan. "Hej snygging saknar dig" osv.. Lite fel kanske? Så jag sms'ade tillbaka att han inte är så illa pinkad han heller och jaja, jag saknar honom också, PUSSELUSS! Jag älskar fel-sms. Kanske ska skicka in det på deras blogg? xD Haha!

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Sol

Ja you better do it good!! Känn pressen!! Haha närå, men jag tror det underlättar en del med stativet. Bara ställa den rätt och klicka järnet =)



Hmm bild på bloggen.. We will see :P



Ja vafan bara för du var så seg på att svara på smset så märkte inte han att han skickat fel så jag fick det inte förrän fyra timmar efter jag skulle fått det >:(



Ooh blev en lång kommentar =)

2010-07-23 @ 18:34:24
Postat av: Kicki

Haha! Jag var ju tvungen att stänga av den när jag var i blodbussen, sen glömde jag sätta på den. :P

2010-07-24 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0