I'm so excited!

Seriöst.. Det kan inte gå bättre nu! Det är dags för lite förändring känner jag, jag gillar att göra dramatiska förändringar då och då när det gäller utseendet, det blir roligare att pyssla om sig då. Det mest dramatiska jag har gjort är väl att klippa bort en och en halv decimeter hår, sjukt kul och jag är fortfarande (tre år efteråt ungefär) sjukt nöjd. Men nu är det fanimej dags igen. Luggen wasn't enough.

Det tycker Sara också. Sara var lite fattig under tiden jag fyllde arton, precis som jag är ganska fattig nu när hon fyllde år. Nu har Sara tagit ett till hål i örat och ska pierca naveln. Och hon sa även att jag kunde få en näspiercing i födelsedagspresent om vi hittar en bra studio som inte kostar för mycket. SERRIIII. Jag har velat ha en näspiercing i fem år. FEM ÅR. Mamma ville inte ge mig en och sen jag fyllde arton har jag liksom inte haft råd eller haft tankarna på det, men jag blir så sugen så fort jag stirrar mig en längre stund i spegeln eller ser någon med näspiercing. Och snart kan det vara min tur.

Och INGEN har något att säga till om. Inte Bobo, inte mamma, inga syskon heller. Det här är bara för min skull och tröttnar jag kan jag ta ut den, det underbara med näspiercingar är att ärren inte syns så hysteriskt mycket.

PLUS att jag är lycklig för att jag nu är ägaren till alla de "nyare" GTA-spelen, det vill säga, jag köpte GTA III, Vice City och San Andreas igår. Nu ska jag spela och vara allmänt lycklig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0