Himlens paradis på jorden?

Back to complain. :( Det har varit sååå synd om mig i helgen. Så synd. I fredags åkte jag nämligen med Bobo och hans mamma Marie till Maries kille, Erik. Usch! Det första som händer i princip är att vi hoppar ner i poolen och gör bomben precis vid Erik när han inte ser, han låg och guppade på en sån där uppblåsbar krokodil och hade precis torkat. Stackars Erik. Det var 30 grader i poolen, men det svalkade skönt eftersom det var olidligt mycket varmare i solen som stekte på hela dagen, och på kvällen grillade vi. Jag svalde massa klorvatten, usch! På kvällen badade jag och Bobo sent inpå natten, bara han och jag med poolbelysningen på, och det blev en tröttsam varm dusch tillsammans efteråt eftersom vi var tvungna att få ur det äckliga kloret ur håret. Stackars oss.
Dagen efter brände jag mig i ansiktet för att det var så varmt. Jag blev varm, svettig och brun och håret blev nästan jätteblont pga solen. Staaaackars mig!! :( Jag fick även prova att andas under vatten med dykargrejs, det var jätteläskigt, vill aldrig göra om det, hemska sak, usch! Fyfaaaan alltså, vi tog fram en sån här temp-sak.. Javenne. Vi la den i solen iaf ett tag och efter att ha stekt litegrann visade den 52 grader.. Whaat? Inte undra på att man dog. :((

Och i söndags låg jag inne och vilade i den svala soffan, läste en SKITdålig bok. Jag var alldeles ensam, och det var alldeles tyst. Stackars mig. Och sen hoppade jag i och badade litegrann iaf, vafan tänkte jag med?

Eller. Vänta nu ett tag. JAG MÅR SÅ JÄÄVLA BRAAA! Hohoho, och jag har haft en grym helg, trots att jag brände mig litegrann i ansiktet och är superröd just nu och att mina fötter är sönderbitna av mygg, I don't give a fuck! Däremot känns det lite jobbigt att mamma fyllde år igår och att vi måste åka iväg och köpa en present till henne nuuuu, idaaaag, och att vi måste göra det innan middagstid. Dessutom åka till Farsta Centrum för att hitta den där presenten. Och Bobs, som alltid beter sig som en ung tonåring varje morgon, har inte ens gått upp när jag varit uppe i två timmar. TYPISKT!

Puss på er! :D <3

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha klockrent inlägg ändå! Du lyckades verkligen fånga den otacksamma bratpersonligheten, trots att det var rätt uppenbart att du skämtade om man känner dig. ;D

Skitroligt att läsa. Underbart!! Hoho!

2010-07-10 @ 01:08:52
URL: http://pickyourtarget.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0