The lights of the city is too heavy for me.

Det här är en sån här äcklig dag då jag bara vill ligga i sängen och inte prata med någon. Jag tänkte faktiskt, efter blogginlägget igår, skriva ut alla mina tankar och alla mina känslor och problem här i bloggen, men sen klarade jag inte av att vänta, så jag smög upp ur sängen och ringde Sara och bara babblade och grät i en halvtimma. Även om det hjälpte och det känns inte lika tungt längre, vet jag fortfarande inte vad jag ska göra för att lyfta det helt och låta mig bara slappna av.

Det är nu en vecka kvar tills jag fyller arton, men jag vill bara att den helgen ska komma och försvinna, precis som vintern. Med våren kommer solen, värmen och glädjen.
Jag är bara så jävla trött på allt. Jag ska ut, lämna en hyrd dvd sen ska jag till apoteket och hem och lägga mig.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0