Städmaaaniaaaa.

Vi gick oss la oss vid nio igår, tidigt och bra vilket jag skulle behöva, jag behövde sova ut ordentligt så att jag kunde vara taggad idag. Yeeaaah. Bobo somnar på en gång och jag ligger och stirrar upp i taket. Så får jag plötsligt en knäpp. Jag ska fucking städa.
Så jag går upp, plockar undan det jag diskade när middagen gjordes och sätter igång, ringer Sara och snackar i en halvtimma. Diskar diskar diskar och blir sur för att vårat diskställ är så litet och vi har typ ingen ren handduk så jag kan inte fortsätta diska, jag måste vänta på att disken ska torka. Och så blir jag nästan förbannad när jag kollar på klockan och inser att jag inte kan börja dammsuga nu, klockan är för mycket! Så jag plockar upp soppåsen och går runt i lägenheten och plockar skräp och slänger i, tar en ny, slänger mer, tömmer våra tre fulla askkoppar. Awesoooome. Powerkvinna. Så istället för att dammsuga så börjar jag torka lite golv, vilket är en av de äckligaste sakerna man kan göra men jag kände mig najs ändå. Jag är en powerkvinna. Sen skurade jag ur handfatet i toaletten, sen sjönk jag ner i soffan och läste i någon timma. HAHA. Sen inser jag att klockan är strax över tolv.. Hm.
Så då går jag och lägger mig igen. Pojken vaknar och är jättesööööööt. Kan inte få nog av honom när han är nyvaken och go, och inte typ nyvaken och irriterad. Så hämtade jag lite vatten till honom, och när jag väl sjunker ner i sängen sätter jag mig plötsligt upp och utbrister "jag kan skura badkaret!". Den enda anledningen till att jag ens satte mig och läste var att jag inte tyckte att jag hade någonting att göra.. Men då fick Bobo nog och sa åt mig att jag skulle sova.

Så då gjorde jag det. Jag sov som en jävla gris, idag är jag trött men jag är nöjd.

Jag ska dammsuga när jag kommer hem!

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0