Köra biiiiiil.

Jag kan inte fatta, jag är snart 18, om mindre än en månad, men jag har aldrig kört bil. Jag har lekt lite med Bobo, växlat medan han hållt in kopplingen, svängt lite på ratten när vi är ute och kör.. men jag har aldrig suttit själv bakom ratten och startat bilen, åkt iväg osv...

Igår gjorde jag det. Äntligen BOYAH. Min bror är bäst.
Så vi åkte iväg till en enslig parkering ute i skogen och min bror placerade mig framför ratten. Och det var lite sjukt, för jag var nervös innan, men när jag väl satt där så visste jag att det skulle gå bra, det kändes som om jag gjort det tusen gånger innan.

Fast jag glömde ändå ALLTID bort kopplingen när jag bromsa. Höhö.
(Min pojkvän är förövrigt en pussy som inte vågade sätta sig i bilen med mig trots att han såg mig göra massa fina varv...)

Meeeen som jag alltid sagt, jag har rallyblod i mina ådror. I was born to do it. :)
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: malin

hahah jag tycker det är läskigt att köra bil xD den lever sitt egna liv när jag sitter bakom ratten XD

2010-02-10 @ 03:03:07
URL: http://inteduigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0