It has only just begun..

Syftar på nya året med rubriken! Och kanske min huvudvärk..

Well, jag var lite bitter i mitt senaste inlägg... Vilket var på nyårsafton.. Men vet ni vad, det blev faktiskt helt underbart senare. Tio minuter innan midnatt slutade alla upp med vad de gjorde och gick ut. Vi stannade upp vid Granitlivs och kollade upp på alla fyrverkerierna, det var fullt med folk ute och alla var så glada. Mmmm, stämningen på nyår. <3 Så gick vi ner mot parkeringen, där mina syskon hade tagit ut hela festen, och jag hamnade i ett lyckorus när mina bröder turades om att svinga runt mig i en kram. Jag ska från och med nu ALLTID fira nyår med mina syskon. De gör mig lyckligast i världen.
Så gick vi ner till statoil och jag hade en diskussion med några främlingar om katter.... Jag hade fått i mig lite väl mycket redan dåååå. Sen gick vi vidare och Simon och Bobo rökte cigarr, haha! Jag bara stirrade i min fylla. Inte för att jag var fascinerad, utan jag visste bara inte hur illa vid sig de skulle ta om jag började garva åt dem...

Vi kom hem. Hade tråkigt. Och gick till Robert och Sols fest, best thing eveeer! Jag hade en diskussion med Henke om min framtid, ööh, ja, så klappade jag lite katter, dansade runt med min syster, hennes polare och Richards tjej, och det var så myyyysigt! <3 Jag tror jag minns också att i slutet så pratade jag med Nippas flickvän om hur det var att sluta röka, det enda jag minns att jag sa är "för mig är det som om du skulle sluta andas", vilket kanske är lite av en överdrift. Menmen. Jag fick henne att förstå iaf att det är svårt!

Idag hade jag första skoldagen. Igår sov jag bort hela dagen.. :D Det var.. Tråkigt, som vanligt, fittigt, äckligt, villsparkasönderalltochalla. Typ en sån dag hade jag, även om jag faktiskt var jättepepp imorse! Men sen var det kallt ute, jag höll på att halka, det blev stressigt, hade ingen att jobba med på svenskan.. Jag försökte faktiskt se något positivt med min skoldag, men failade. Failfailfail.

Snart ska i alla fall min älskade syster komma över och låna mig hennes minneskort så jag får spara bilderna på oss och från nyår på min dator så ska det bli facebooook seeeen!
För övrigt så har jag äntligen fått över MIN dator från mamma. LOVE YOU MOM! Och sagt upp kontakten med pappa, men det var ett tag sen. Men nu är det även officiellt sen jag tog bort honom från facebook. :) Ingenting är officiellt om det inte står på facebook!
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0