Haha.. Grattis, syrran, sista kvällen i Stockholm.

Fick gå upp lite tidigt idag och tvinga min stackars, stackars trötta pojke sätta sig bakom ratten och köra in till stan och hämta min syster och två av hennes kompisar från sjukhuset. That's right, sjukhuset! Tydligen så hade de hamnat i lite bråk inatt så hade min syster hamnat i slagsmål, hahaha. Ja. Så när vi hämtade upp dem så var de alla trötta, hungriga och frusna. Eller.. De var väääldigt övertrötta.. Men men, Cissi hade tydligen försökt ringa till sig skjuts i tre timmar innan hon fick tag på mig... Anyways! Hon hade fått ett jack i ansiktet som hade blodat ner hela henne och så hade hon en prick i ögat, lite freaky det där. :) Det är så roligt, för så fort man hör "sjukhus" i våran familj blir vi jättenojiga, men ingen kunde ta Cissi riktigt seriöst. Kanske för att vi vet att hon är stark och klarar sig vad som än händer. Eller så var det för att Cissi var så övertrött så hon typ kvittra i telefonen när hon ringde och sa "sover du? Nämeeeeeeeen, varför det... Guess whaaaaat? Jag är på sjukhuset och fått spö!", mm, känns seriöst..

Well, nu orkar jag inte skriva mer.. Känner mig fortfarande nyvaken. Kisskiss,hughug.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0