Good fucking days.

Jag är taggad för två saker i framtiden nu!
En sak som kommer nu direkt på tisdag, jag ska tillbaka till det första stället jag fick kontakt med småbarn för två år sen, min gamla praktik på en förskola här i Tyresö. :) Yaaaay! Vi håller på med etik och moral i yrket i etik och livsfrågor, så då fick jag och Amanda uppgiften att intervjua förskolelärare, klart jag tänker direkt på min gamla handledare! Eva var den mysigaste tjejen, och hon jobbade med de mysigaste barnen. Ska bli kul att se dem igen nu efter två år, de är riktigt stora nu jämfört med då, de borde vara runt 3-4.. :)

SEN! Något som jag ska syssla väldigt mycket med nu i vår, vi har äntligen fått en rolig jävla fotouppgift! Vi ska fota porträttfoton, modefoton och modellfoton med inspiration av kända bilder och fotografer. YES! Jag ska fixa mitt första nudeshot i studion, jag ska fota Natha i snön, jag ska fota Fiio, allt! Jag har fixat två som kan sminka, varav en bara kan göra det efter april, jag har fem modeller, sex om jag ska fota någon kille... Jag vet inte, jag tycker inte om att fota med killar, fast det hade varit ganska mysigt att fota Bobo i studion. :D
Utanför uppgiften så måste jag fota massor av bilder för min egna skull också, jag måste snart börja leta praktik till nästa år, i tio veckor ska vi vara borta från skolan. Då är det bra att ha en portfolio. :D

Alltså. Jag skriver kanske lite konstigt nu för jag kollar på Hells Kitchen samtidigt som jag kollar, meeeen jag tänkte att det var bra att blogga lite nu för att berätta om den underbara tiden jag har framför mig. <3

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0