Daaaamn!

Förlåt! Förlåt för att jag är så seg på att uppdatera.

Först och främst, det gick bra på förskolan, ska komma tillbaka idag och fota. Och första besöket ledde såklart till en veckas förkylning. Shit happens.

För övrigt är jag typ fortfarande bakis idag. Jag var så jävla full på lördagen, men förvånadsvärt kommer jag fortfarande ihåg allting.. Kanske lite lodigt, men vi hamnade på Curres i alla fall. Men det kändes bra, jag var med människor jag älskar, jag såg flera bekanta ansikten, jag menar, hade vi aldrig gått till Curres hade jag inte fått en gratis bowling av Puffen! Ser man på. :)
Alla bara skrattar när jag säger att jag var på Curres, men jag är så jävla nöjd. Det spelade egentligen ingen roll vart vi hamnade för mig, så länge jag och mina syskon och mina älskade var med mig. Så blev det!

Puss på er kära människor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0